sobota, 25 listopada 2017

#77 J.K. ROWLING _ "HARRY POTTER I WIĘZIEŃ AZKABANU" WYDANIE ILUSTROWANE

 Tytuł: "Harry Potter i więzień Azkabanu"
Autor: J.K. Rowling
Ilustracje: Jim Kay
Wydawnictwo: Media Rodzina
Rok wydania: 2017

Żadnej książki ani żadnej serii nie darzę tak ogromnym zamiłowaniem jak Harrego Pottera. Pokochałam go ja, pokochał go cały świat. Czasem wydaje się niemożliwe, żeby istniał ktoś, kto nie słyszał o tym czarodzieju, ale okazuje się, że są takie osoby! Także jeśli jeszcze jakimś cudem nie czytaliście Harrego Pottera to polecam Wam zakupić najlepiej wydanie ilustrowane! 

"Harry Potter i więzień Azkabanu" to zdecydowanie moja ulubiona część. Wszystkie wydarzenia nabierają coraz mroczniejszego charakteru, jednocześnie zachowana została pochwała przyjaźni i dobra. Pojawiają się niezwykłe postaci,a dokładniej Dementorzy (na samą myśl o nich mam ciarki na ciele!), Bogin i wilkołak. Nie brakuje tutaj magicznych przygód! 

Wersja ilustrowana Harrego Pottera to wydanie, które musi się znaleźć u każdego fana tego czarodzieja. Koniecznie! Znajdziemy tutaj aż 115 ilustracji, które stworzył po raz kolejny Jim Kay. Świetna kreska, genialne pomysły, oryginalne odtworzenie postaci. Jim Kay idealnie oddał klimat powieści. Jest mrocznie za sprawą Dementorów i Wilkołaka, ale jest też kolorowo i zabawnie. Czytanie swojej ulubionej części w otoczeniu pięknych ilustracji jest jeszcze przyjemniejsze niż dotychczas. Samemu wydaniu książki również nie można nic zarzucić, twarda oprawa, duże i wyraźne ilustracje.

Myślę, że ilustrowany Harry Potter będzie świetnym prezentem świątecznym dla każdego Potteromaniaka...tego małego i dużego! Nawet jeśli macie za sobą lekturę Harrego, nawet jeśli czytaliście go 51727282 razy, to sięgnijcie po wydanie ilustrowane i po raz kolejny zatraćcie się w tym niezwykłym i magicznym świecie. Naprawdę warto!





Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina.




1 komentarz:

  1. Jestem zakochana w tych wydaniach ale niestety jeszcze żadnego z nich nie mam. :(
    No ale może uda mi się je znaleźć w tym roku pod choinką.

    http://dziewczyna-z-biblioteki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń